Taalselectie
DEENFRITESPLTR
Schock Metall Urbach

reinventing motion

Huishoudapparatuur: Nieuwe telescooprails voor koelkasten, diepvriezers en wijnkasten

Schock Metall staat al vele jaren bekend om zijn op maat gemaakte uittreksystemen voor in de keuken. Niet in de laatste plaats omdat de Zwabische leverancier in 2015 zijn innovatieve kracht bewees toen hij voor zijn "AIR MOTION"-geleiders de "Best of the Best" interzum-prijs uitgereikt kreeg. Laden in koelkasten en diepvriezers of in wijntemperatuurkasten zijn bijzonder stil en licht dankzij AIR MOTION-geleiders. Optionele geïntegreerde tuimelaars of dempingssystemen zorgen voor een soepele en veilige sluiting van de laden. Een optioneel gepoedercoat oppervlak biedt langdurige corrosiebescherming en voldoet tegelijkertijd aan de eisen van klanten op het gebied van kleur en uiterlijk. In de keukenstudio wordt de hoogwaardige functionaliteit als "voelbare kwaliteit" ervaren. Het product wekt daarbij positieve emoties op en genereert bijbehorende koopimpulsen. Alle componenten die in huishoudelijke apparaten worden gebruikt, zijn voedselveilig en hebben de juiste goedkeuringen voor zowel de Europese als de Amerikaanse markt. Het bedrijf ziet zichzelf als bedenker van ideeën en ontwikkelingspartner: “Bij ons krijgt elke klant zijn eigen individuele geleidingssysteem", legt Thomas Kirn, hoofd verkoop bij Schock Metall, uit: "Belangrijke elementen hierbij zijn de gezamenlijk gedefinieerde verbindingsstrategie en geïntegreerde comfortfuncties. De configuratie van de loopeigenschappen binnen het project is zeker een van onze unique selling points."

1 document + 4 afbeeldingen (ZIP-file)